Réf:
Aantal:
Het outdoor scherm is het ideale visuele communicatiemedium om uw berichten uit te zenden . U kunt het rondom uw winkel plaatsen als buitenreclamescherm of als buitendisplay voor op uw terras. De 2 belangrijkste criteria zijn de hoge helderheid van het LED of LCD paneel, de IP index om je outdoor scherm waterdicht te maken.
Office Easy biedt u een selectie van de beste merken outdoor schermen tegen betaalbare en high-end prijzen. Samsung en LG zijn bedrijven met betrouwbare producten, uitgerust met geïntegreerde spelers en verbonden met WIFI.
De installatie van een buitentelevisiescherm trekt steeds meer bedrijven en particulieren aan. digital signage Fabrikanten hebben vaak een assortiment buitenschermen om in te spelen op deze nieuwe vormen van dialoog tussen merken en hun klanten. De prijs voor een kwaliteitsbeeld is een van de essentiële criteria, maar u moet ook andere aspecten in overweging nemen bij uw toekomstige waterdichte buitenschermen.
Een digitaal scherm met goede helderheid versterkt de visuele impact van uw winkel en voegt zichtbaarheid toe aan het sterproduct. De LCD's en het LED-paneel vormen een aanvulling op de klassieke displays die binnenshuis aanwezig zijn, in de galerijen van winkelcentra, net als de goed zichtbare videowall (ook wel videowall genoemd). Een van de grote economische voordelen is de mogelijkheid om de boodschap en de inhoud in realtime uit te zenden, wat in tegenstelling is tot een reclamepaneel van het 4/3-type dat regelmatig moet worden vernieuwd en duur is.
Informatie-, communicatie- en reclamespecialisten hebben bewezen dat een advertentie op een dynamisch scherm effectiever is dan dezelfde commerciële boodschap die op een andere manier zichtbaar is. In feite trekken deze digitale oppervlakken snel de aandacht van klanten en bevorderen ze de verkoop van uw diensten en producten, vooral als ze afmetingen hebben van 55/65 en 75 inch. De uitdaging is enorm: produceer content die interessant genoeg is om mensen van buiten op straat naar je winkel te lokken. Met een oplossing van digital signage kunt u een product op reclame wijze presenteren door prijzen en promoties in te voegen, zodat de prospect klant wordt bij het binnenkomen van uw winkel.
Helderheid, beweging, glans en contrast spelen op de ogen van voorbijgangers en er wordt een grote hoeveelheid communicatiewerk verricht. De effectiviteit van deze voordelen vermenigvuldigt zich met de schermgrootte. U kunt zich gemakkelijk voorstellen dat gigantische buitenschermen in de vorm van LED-panelen uw bedrijf een onmiskenbaar kwaliteitsimago zullen geven en voorbijgangers zullen aanmoedigen om uw winkel binnen te komen.
Belangrijk is dat het buitenscherm of videopaneel dat bedoeld is voor plaatsing buiten of overdekt buiten, gepaard moet gaan met een zeer hoge lichtsterkte om zijn rol ten volle te kunnen spelen en tegelijkertijd te strijden tegen zijn belangrijkste vijand: de zon.
Omgevingsverlichting is niet het enige criterium bij het kiezen van uw buitenreclamescherm, u moet kunnen rekenen op de weerstand ervan om uw aankoop gezien de prijs rendabel te maken.
Een buitentelevisie biedt verschillende voordelen voor wie graag van zijn buitenruimte geniet terwijl hij wordt vermaakt. Hier zijn enkele van deze voordelen:
Outdoor-tv's zijn waterdicht en ontworpen om bestand te zijn tegen de elementen zoals regen, sneeuw, wind en extreme temperaturen. Hierdoor kunt u ze het hele jaar door buiten laten staan zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over beschadigingen.
Met een buiten-tv kunt u uw terras, terras of tuin omtoveren in een entertainmentruimte. Bekijk films, tv-programma's, sportevenementen of speel zelfs videogames buitenshuis.
Outdoor-tv's zijn vaak voorzien van antireflectieschermen en een hogere helderheid voor een betere zichtbaarheid bij daglicht. Hierdoor kunt u op elk moment van de dag genieten van een optimale beeldkwaliteit.
Naast hun weerbestendigheid zijn buiten-tv's over het algemeen duurzamer dan standaard binnen-tv's. Ze zijn vaak gemaakt van stevige materialen om bestand te zijn tegen slijtage buitenshuis.
Het toevoegen van een buitentelevisie aan uw buitenruimte kan de waarde van uw eigendom verhogen. Dit is een aantrekkelijke functie voor potentiële kopers die van buitenactiviteiten houden.
Bestand tegen stof en vaste voorwerpen, het is het eerste nummer van de beroemde IP-aanduiding. Hoe hoger deze is, hoe beter het LED-buitenscherm bestand is tegen de weersinvloeden en externe omstandigheden. De prestaties en duurzaamheid van uw reclamescherm staan op het spel en vooral de winstgevendheid van uw investering.
Het tweede cijfer van de IP-waarde geeft de waterdichtheid van het product aan. Gemeten in het laboratorium met tests die regenval en langdurige onderdompeling simuleren, is dit het cruciale punt om te controleren bij het kiezen van uw digitale buitenscherm, of het nu gaat om reclame of informatieve berichten.
Het schermframe moet afgedicht blijven tegen regen/sneeuw/mist en zeemist, afhankelijk van uw geografische locatie.
Dit willen wij niet op uw scherm, maar deze blijft 's nachts en zelfs overdag onbeheerd en gezien de prijs van dit display is de bescherming een garantie voor de lange termijn. Externe schermen zijn ontworpen om u in staat te stellen met uw toekomstige klanten te communiceren, zelfs als ze niet bij u aanwezig zijn.
Helaas is het een expressiemiddel voor straatartiesten die alle oppervlakken labelen die hen geschikt lijken. Samsung biedt dynamische buitenschermen met een makkelijk schoon te maken coating.
Nog kwaadaardiger is dat sommige mensen er plezier in scheppen opzettelijk alles wat met de consumptiemaatschappij te maken heeft te vernederen, en het scherm is vaak een sterk symbool. Wij bieden u versterkte steunen in de vorm van gesloten frames. Buitenreclameschermen worden als Outdoor aangemerkt als deze tevens een IK09-index hebben. Helaas zijn er momenteel geen onbreekbare en waterdichte producten op de markt voor LED-panelen.
Deze norm is het resultaat van een laboratoriumtest waarbij een loden bal op verschillende hoogtes op het vlakke oppervlak van het scherm valt om de schokweerstand te meten.
De helderheid van het externe tv-scherm is een andere keuzefactor voor d digital signage-apparaten, omdat deze resulteert in een goede weergave van de video-inhoud die op het externe scherm wordt weergegeven, afhankelijk van de weersomstandigheden. Sterke verlichting heeft ook invloed op de beeldkwaliteit. Natuurlijk heeft een lichte buitenkant digital signage niet dezelfde prijs als een winkelscherm aan de binnenkant.
De meetgegevens die worden gebruikt om de helderheid van het scherm te tellen zijn de candela (cd/m2), vertaald door “nits” in de taal van Shaekspear. Om zijn volledige potentieel te kunnen benutten, moet uw gigantische LED-scherm minimaal 4000 nits hebben als het zich in een normaal verlichte buitenomgeving bevindt. Bedenk dat hoe groter en helderder uw scherm is, hoe beter u de klant op afstand kunt aantrekken. Let op: je moet het beeldscherm, dat tussen de 2500 nits en 4000 nits produceert, niet verwarren. Op papier is de helderheid die het produceert voldoende, maar de weerstandseigenschappen maken installatie buitenshuis niet mogelijk.
Om in een skigebied een buitenscherm te hebben, zal er nog verder moeten worden gegaan in de schermtechnologie. Kies voor krachtige antireflectietechnologie, beeldpolarisatie, een zeer hoge contrastverhouding... De beeldkwaliteit garandeert ook uw bekendheid en merkimago. Een gigantisch LED-reclamescherm maakt indruk, terwijl een saai display niet de kwaliteit van uw dienstverlening vertegenwoordigt.
De beste outdoor oplossing is een Outdoor LED-apparaat: in mini-LED of Micro-LED. Het verschil ligt in de afstand van elke LED ten opzichte van zijn buurman. Hoe kleiner deze afstand, hoe hoger de visuele kwaliteit en nauwkeurigheid van de informatie.
Momenteel een zeer hoogwaardig product en met zeer weinig serieuze leveranciers. De democratisering ervan zal de komende vijf jaar plaatsvinden en het aantal verkopen van dit soort producten zou moeten toenemen.
Er zijn 2 manieren om afbeeldingen en video's op uw externe scherm uit te zenden:
U kunt software voor het maken van inhoud naar keuze gebruiken (zoals Windows Paint 3D, Adobe Photoshop of het gratis product Gimp). Het enige wat u hoeft te doen is pagina's maken met de opmaak die u nodig heeft om uw reclameboodschap over te brengen en uw producten op het scherm te presenteren. Vervolgens wordt een USB-sleutel gebruikt om deze digitale inhoud op te slaan in het interne geheugen van het scherm. De speler op het buitenscherm kan over het algemeen elk type inhoud afspelen.
Voor dynamische inhoud op een paneel dat reclame uitzendt, is de grote uitdaging van een buiteninstallatie het verbinden van een videototem met de originele binneninhoudbron, zoals uw computer of mobiel. Dit is een beperking waar schermleveranciers aan hebben gedacht door draadloos-connectiviteit te integreren. Door dus via een server te gaan, kunt u uw communicatie rechtstreeks via internet doorgeven en vooral de distributie ervan dag na dag plannen. Het is een ideale communicatie oplossing om een product of promotie onder de aandacht te brengen bij uw toekomstige klanten.
De bekendste creatie- en supervisieoplossingen zijn van de reuzen Samsung en LG. Toegankelijk voor iedereen met gratis en betaalde lokale versies, u kunt profiteren van krachtige tools om de dynamiek op uw externe scherm te optimaliseren. Office Easy is leverancier van deze digital signage softwareoplossingen.
Artikel geschreven door: François Gobillon