RETOUREN/ AFTER SALES
Is het artikel niet naar verwachting? Om de beste verwerking van uw retour te garanderen, dient de retourprocedure aangevraagd te worden.
- Stap 1 : Log in op uw klantaccount en klik op het tabblad "Retourneren/ After Sales"
- Stap 2 : Vul het online formulier in. U ontvangt hierna het retouradres en het trackingnummer van uw retour.
- Stap 3 : U ontvangt uw terugbetaling of krediet, zodra uw retour is verwerkt (verwerkingstermijn van 14 dagen).
Zodra u in het bezit bent van de retourprocedure, dient u aan de volgende instructies te volgen, om zo een succesvolle retournering te garanderen:
- Vermeld duidelijk het retournummer aan de buitenkant van het pakket. (Het retournummer mag in geen geval op de originele verpakking van het product worden geschreven).
- In geval van herroeping, dienen de producten volledig en ongebruikt te worden geretourneerd, in hun originele staat (verpakking, kabels, instructies, etc.)
- Het product dient geretourneerd te worden in de oorspronkelijke verpakking. Deze dient intact te zijn. Deze verpakking maakt het mogelijk om het product veilig te vervoeren.
- De verpakking van het product kan niet als postpakket gebruikt worden. U dient de doos van het product in een omdoos te steken.
- Etiketten en barcodes die door de fabrikant op de verpakking van het product zijn aangebracht, zijn essentieel voor de klantenservice. In geen geval mogen ze worden verwijderd mocht u volledig wensen te profiteren van de fabrieksgarantie.
- Het retouradres wordt door onze klantenservice verstrekt in de retourprocedure. Het is noodzakelijk om het product terug te sturen naar het aangegeven adres voor een optimale verwerking van uw retour.
- Voor het retourneren van uw bestelling kiest u een pakket dat ruim genoeg is voor uw artikelen.
- Verpak het product zorgvuldig met schokabsorberende materialen. Deze materialen zullen ervoor zorgen, dat uw artikel niet beschadigd kan raken tijdens het transport.