Voer klantgegevens eenvoudig in via spraakherkenning
Met de oplossing Nuance Dragon Medical One (DMO) kunnen medische professionals snel en eenvoudig hun klantdossiers aanvullen met behulp van stemherkenning . Deze methode, gebaseerd op kunstmatige intelligentie , verkleint de kans op invoerfouten en elimineert dubbel werk.
In de vorm van een jaarabonnement wordt Dragon Medical One geleverd met een desktopapplicatie die compatibel is met de meeste Windows- en DPI -apparaten (Computerized Patient File). Opgeslagen in de Cloud kunnen de gegevens vanaf elk apparaat met de software worden opgehaald.
Deze oplossing vereist geen stemonderwijs, omdat de geïntegreerde kunstmatige intelligentie zich automatisch aanpast naarmate deze wordt gebruikt. Updates gebeuren ook automatisch. Het is echter mogelijk om gepersonaliseerde spraakopdrachten te creëren om de uitvoering van bepaalde acties te vergemakkelijken, zoals het activeren van een knop, het in de wacht zetten van de transcriptie, enz.
Beheerders kunnen Dragon Medical Analytics gebruiken om geavanceerde gebruiksgegevens te verkrijgen en oplossing efficiëntie en productiviteit te optimaliseren.
Met de PowerMic mobiel -applicatie kan een iOS- of Android-smartphone als microfoon worden gebruikt, waardoor het maken van aantekeningen nog eenvoudiger wordt.